25 септември 2013 г.

На гости на една Кокона :)

Странно име си избира човек, когато се регистрира по сайтове, форуми и разни виртуални местенца. Съдя по себе си :) но си се оправдавам, че моята първа регистрация я направи  младежът Н. и  така си остана.
Кокона не е толкова странно като име, но винаги го свързвам с едно отминало време и всеки път го асоциирам с Камелия Тодорова с чадърчето, по  улиците от "Търновската царица".  Днешната ми домакиня не знам колко е кокона в живота :) защото нямам такова усещане за нея. Не се познаваме реално, но пък често, да не кажа всеки ден, си "хортуваме" виртуално. Първо - водени от еднаквото ни хоби и най-вече - вкусове,  а второ......приятелче, с което приказките вървят доста извън тенджерите с манджа и ми е приятно. Надявам се някой ден тя тук, или аз-там :) да се запознаем на живо.  

Даре, хайде сега да се вземеш сега в ръце и да ми отговориш на поканата, която добре е отлежала :)  
За гостуването избрах един паприкован печен заек със салвия, който половинът кръсти на "най-вкусният печен заек" и се радвам, че се хареса от моята виртуална домакиня, тъй като с нея имаме еднакви вкусове към месото,  сладичкото и всичко тестяно :) все здравословни неща. 

Рецептата може да видите тук, при Кокона-Дари, или утре в блога :) 



4 коментара:

  1. Пепи, честито ти гостуване! Поредната вкусотия се вижда при теб. Аз заешко не ям, защото ме е жал... Не знам защо, но точно това животинче не мога. Преди, като малка, съм опитвала и определено е страшно вкусно месото му, така че не се съмнявам какво си забъркала и как си омаяла всички.
    Поздрави и хубав ден! :)

    ОтговорИзтриване
  2. :) Пепчо! Така е Пепи, псевдонимите са доста интересни и винаги ми е било любопитно да науча кой и защо е избрал точно този псевдоним. Гостуването ти обаче ме подтиква към още едно любопитство - да опитам някой ден лично нещо приготвено от теб!:) Изкусителка си голяма, казвала съм го хиляди пъти вече...Рецептата е разкош! Прегръщам те!

    ОтговорИзтриване
  3. Поздрави и за вас, дами!
    Благодаря, че наминахте и тук и при Кокона :)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...